Archive

Archive for December, 2010

Top Malay Movie Release 2011

December 31, 2010 2 comments

2010 will be end tonight, so what’s your memories??

In just a few hours, we will face 2011. So, i hope this new year will be great and nice for all of us. Enjoy trailer of some hot movie from Malaysia production.

Kongsi

 

Khurafat

 

Hikayat Merong Mahawangsa

 

Enjoy!!

=D

 

Advertisements

Indon Kalah

December 27, 2010 Leave a comment

lol.. kalah ke..?? haha.. dah kalah, macam2 alasan keluar.. ini lah indon, macam2 nak cari alasan.. korang kalah bukan sebab laser pon, tu knyataan sndiri oleh jurulatih korang, Alfred Riedl…

 

Teror sinar laser bukanlah penyebab kekalahan Indonesia dari Malaysia pada leg pertama final Piala AFF. Tim Merah Putih kalah karena kesalahan individu seorang pemain.
Demikian ditegaskan pelatih timnas Indonesia, Alfred Riedl usai pertandingan yang berakhir dengan skor telak tiga gol tanpa b…alas di Stadion Bukit Jalil, Minggu (26/12/2010) .
“Setelah permainan dihentikan dan dimulai lagi, kami juga bermain bagus. Namun, setelah gol pertama, keadaan berbalik melawan kami. Malaysia semakin percaya diri dan pertahanan kami kacau,” ujarnya.
“Ini bukan soal laser, tetapi kesalahan individual dari satu pemain. Saya tidak tahu apa yang terjadi dengan pemain setelah gol pertama, tetapi itu titik baliknya. Saya akan mendiskusikan itu dengan pemain besok,” tambahnya.

 

Jadi, jgn cuba nak tokok tambah.. tak sedar diri betol la korang ni… Oh ye, isu laser ni.. Malaysia pon penah kene dulu dengan laser, dan kalah 5-1.. Mesti korang tau kan sape yang buat.. Mestilah mereka, siap ade bukti lagi…

 

 

perhatikan.. tak tipu punya..!!

 

Ape-ape pon, tahniah la Malaysia!! menang dengan gol yang cantik..!!

One Piece 609 is out!

December 26, 2010 Leave a comment

One Piece 609

 

 

One Piece is out now, with more exciting adventure at the Fishman Island.. Read now!!

Hello world!

December 24, 2010 Leave a comment

Assalamualaikum, and hello world. I’m still new here, so i hope this will not happen like my other blog pages, i’m stuck at there. I dont know what to do. So, i hope this wordpress blog can go further, and make some cash for me. I’m just regular student, who try to be young internet marketers, because i’m believe that, it can help me someday. So, please help me, if im wrong or make mistake, give advice.

Sorry, bad english. T_T

author.