Home > -the damn thing- > Indon Kalah

Indon Kalah

lol.. kalah ke..?? haha.. dah kalah, macam2 alasan keluar.. ini lah indon, macam2 nak cari alasan.. korang kalah bukan sebab laser pon, tu knyataan sndiri oleh jurulatih korang, Alfred Riedl…

 

Teror sinar laser bukanlah penyebab kekalahan Indonesia dari Malaysia pada leg pertama final Piala AFF. Tim Merah Putih kalah karena kesalahan individu seorang pemain.
Demikian ditegaskan pelatih timnas Indonesia, Alfred Riedl usai pertandingan yang berakhir dengan skor telak tiga gol tanpa b…alas di Stadion Bukit Jalil, Minggu (26/12/2010) .
“Setelah permainan dihentikan dan dimulai lagi, kami juga bermain bagus. Namun, setelah gol pertama, keadaan berbalik melawan kami. Malaysia semakin percaya diri dan pertahanan kami kacau,” ujarnya.
“Ini bukan soal laser, tetapi kesalahan individual dari satu pemain. Saya tidak tahu apa yang terjadi dengan pemain setelah gol pertama, tetapi itu titik baliknya. Saya akan mendiskusikan itu dengan pemain besok,” tambahnya.

 

Jadi, jgn cuba nak tokok tambah.. tak sedar diri betol la korang ni… Oh ye, isu laser ni.. Malaysia pon penah kene dulu dengan laser, dan kalah 5-1.. Mesti korang tau kan sape yang buat.. Mestilah mereka, siap ade bukti lagi…

 

 

perhatikan.. tak tipu punya..!!

 

Ape-ape pon, tahniah la Malaysia!! menang dengan gol yang cantik..!!

  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: